sunnuntai 9. elokuuta 2015

Sukat ja satoa




Palaan aina muutamiin luotto-ohjeisiini. Mielikuvituksen puutetta?
Kalajokisukat, piirakkasukat ja nämä (reilusti muokatut) kromosomisukat ovat minulle mieluisia.
Ohje on Ullaneuleesta. Käytin näihin Wilmaa (jämiä, siksi kummat raidat terässä).
Lankaa kului 64 grammaa. 

Omia lankavarastoja olen saanut nyt kesän aikana pienentymään ihan kivasti ja nekin vähät, mitä olen ostanut, olen neulonut lähes saman tien pois.


Olen täydentänyt pakkaseen meneviä marjavarastoja.
Aika paljon kyllä on mennyt suoraan piirakoihin ja smoothien raaka-aineeksi.
Vadelmat eivät vielä ole lähellekään kypsiä, karhunvadelma ei edes kukkinut tänä vuonna. 

Amppelitomaattini on nyt tässä vaiheessa. 
Onneksi nämä viimein saapuneet lämpimät säät ovat kypsyttäneet ensimmäiset makoisat tomaatit.

Lämmintä alkavaa viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Täällä kanssa ekat omat tomaatit syöty. Siistiä kun viimein kesästä! Ei oikeestaan ees harmita olla töissä :)

    VastaaPoista