lauantai 25. helmikuuta 2012

Annis -huivi







Ensimmäinen mutta ei varmasti viimeinen Annis -huivini on valmistunut jo alkuviikosta, mutta olen ollut niin kiireinen, että en ole ollut valoisaan aikaan kotisalla huivia kuvaamassa. Nytkin ehti mennä jo hämäräksi, niin että salamaa oli käytettävä. Ohje on tosi ihana, lankana minulla oli Marks & Kattensin Fame trend ja kerästä vähän jäi. Mukava fiilis! Jaksoin jopa värkätä nypytkin. Pingottamisessa meinasivat nuppineulat loppua kesken, kuten alimmasta kuvasta tarkkasilmäisimmät huomaavat.



3 kommenttia:

  1. Voi miten kauniisti värit asettuu. Nypytkin erottuu selvästi, ei mennyt työ hukkaan :) Minä olin aivan laiska omassani, enkä viitsinyt nyppyjä tehdä. Annis on hyvän mallinen kaulassakin ja ainakin minulla tulee käytettyä jatkuvasti.

    VastaaPoista
  2. Kaunis Annis =) Se on yksi minun lempi malleistani.

    VastaaPoista